Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για οργάνωση ημερήσιας

εκδρομής όλων των τάξεων του σχολείου μας

 

 

Το Δημοτικό Σχολείο Μασάρων, προκηρύσσει εκδήλωση ενδιαφέροντος προς Τουριστικά Γραφεία που διαθέτουν πούλμαν, ΚΤΕΛ, ΡΟΔΑ κ.τ.λ., με υποβολή σφραγισμένων προσφορών για την πραγματοποίηση ημερήσιας εκδρομής όλων των τάξεων του Σχολείου με τα εξής στοιχεία:

 

  • Ημερομηνία πραγματοποίησης εκδρομής: Τρίτη, 7 Ιουνίου 2022

  • Δρομολόγιο: Μάσαρη- Ρόδος (Παλιά Πόλη)- Φαληράκι (Προφήτης Αμώς)- Μάσαρη

  • Αριθμός συμμετεχόντων: περίπου 80

  • Απαιτούμενος αριθμός πούλμαν: περίπου2

  • Ώρα αναχώρησης: 8:30

  • Ώρα επιστροφής: 15:30

 

Τα λεωφορεία θα πρέπει να διαθέτουν τις προβλεπόμενες από την κείμενη νομοθεσία προδιαγραφές, δηλαδή να είναι ελεγμένα από ΚΤΕΟ, να διαθέτουν έγγραφα καταλληλότητας των οχημάτων, επαγγελματική άδεια οδήγησης, ελαστικά οχημάτων σε άριστη κατάσταση, οχήματα να είναι πλήρως κλιματιζόμενα, καθώς και να πληρούν όλες τις προϋποθέσεις για την ασφαλή μετακίνηση μαθητών (ζώνες ασφαλείας, έμπειροι οδηγοί κ.τ.λ.).

 

Για τις παραπάνω υπηρεσίες ζητείται η τελική τιμή με ΦΠΑ. Οι προσφορές πρέπει να κατατεθούν σε κλειστούς φακέλους έως τη Δευτέρα 23/5/2022 και ώρα 12.00π.μ στο γραφείο του διευθυντή του Δημοτικού ή να σταλούν στο e-mail του Σχολείου mail@dim-masar.dod.sch.gr

 

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2244051429-6972032669.

 

Μαζί με την προσφορά να παραδοθεί συμβόλαιο αστικής ευθύνης του πρακτορείου καθώς και υπεύθυνη δήλωση ότι διαθέτει ειδικό σήμα λειτουργίας, το οποίο βρίσκεται σε ισχύ.

                                                                                             O Δ/ΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
                                                                                                ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ  
 
 

Το σχολείο αποτελεί μικρογραφία της κοινωνίας στην οποία εντάσσεται. Αλληλεπιδρά με τους κοινωνικούς και τοπικούς φορείς και από την επικοινωνία αυτή, ανοίγουν παράθυρα μάθησης, κοινωνικοποίησης, καλλιέργειας της ενεργού πολιτειότητας, της ενσυναίσθησης και της αισιοδοξίας. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από την αγαστή συνεργασία με τους τοπικούς φορείς. Με αυτό τον τρόπο, οι εκπαιδευτικοί προσφέρουν στους μαθητές νέα ερεθίσματα, που συνδέονται με την καθημερινότητά τους. Μέσα από τη συνεργασία με την κοινότητα, τα παιδιά δημιουργούν την ταυτότητά τους ως πολίτες, καλλιεργώντας την κοινωνική προσφορά τους και την ενεργό πολιτειότητα. Στο πλαίσιο των παραπάνω, το σχολείο μας, σε συνεργασία με τον Σύλλογο γυναικών Μασάρων «Οι Μασαρενές», υλοποίησε μια διαθεματική δραση.

 

 

 Η δράση πραγματοποιήθηκε στη Γ΄ τάξη και εντάσσεται στην ενότητα του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος με τίτλο «Πολιτισμός» και στο πλαίσιο της δεύτερης ενότητας των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων που τιτλοφορείται ως «Φροντίζω το Περιβάλλον». Στην εν λόγω τάξη αφορά στο θέμα της «Παγκόσμιας & Τοπικής Πολιτιστικής Κληρονομιάς». 

Ποιος είναι ο Σύλλογος Γυναικών Μασάρων «Οι Μασαρενές»;

Ο Σύλλογος γυναικών ιδρύθηκε το 2015 και είχε στόχο την αναγνώριση της γυναίκας ως σημαντικού κοινωνικού παράγοντα της ζωής του τόπου. Βασικοί σκοποί του είναι η καλλιέργεια και η διάδοση της ιδέας της αλληλοβοήθειας, της αλληλεγγύης, της ελευθερίας, της ισότητας, της δημοκρατίας και της προόδου.

            Το σχολείο μας επισκέφθηκαν τρία μέλη του Συλλόγου και βοήθησαν τα παιδιά να φτιάξουν «Λαζαράκια» λόγω των ημερών. Ήρθαν οι κυρίες: Θεανώ Παπαγεωργίου, Σταματία Κουρζάκη και Ευαγγελία Αβδελή. Ως θεματοφύλακες των παραδόσεων και των εθίμων έφεραν μια τοπική παραδοσιακή και νηστίσιμη συνταγή και την παρασκεύασαν στην τάξη με τη σημαντικότατη αρωγή των παιδιών. Στη συνέχεια τα «Λαζαράκια» ψήθηκαν στον φούρνο του χωριού μας, στον Φούρνο των Μασάρων («Άρτος και Παράδοση») και τα γεύτηκαν με χαρά κι ενθουσιασμό οι μαθητές μας.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά!

 

 

Έτοιμο το "Λαζαράκι" μας!

 

 

 

Ακολούθως, η κυρία Ευαγγελία εξιστόρησε στα παιδιά την ιστορία του χωριού, τους ανέλυσε τα πασχαλινά μας έθιμα και τη σημασία τους. 

 

 

Ο Σύλλογος Γυναικών στέκεται στο πλευρό του σχολείου μας, καθώς έχουμε συνεργαστεί και κατά το παρελθόν, όταν τα μέλη του έφτιαξαν «μαρτάκια» για όλους τους μαθητές μας. 

 

 

 

            Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γυναικών Μασάρων «Οι Μασαρενές»!

Το σχολείο αποτελεί μικρογραφία της κοινωνίας στην οποία εντάσσεται. Επηρεάζει κι επηρεάζεται διαμορφώνει και διαμορφώνεται από το κοινωνικό πλαίσιο, ενώ αναμφίβολα αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους κοινωνικούς θεσμούς.

Στο σχολείο μας, κάθε χρόνο πραγματοποιούνται δράσεις από όλες και όλους τους εκπαιδευτικούς, με σκοπό την κοινωνικοποίηση των νεαρών μαθητών, την καλλιέργεια της ανιδιοτελούς προσφοράς προς το κοινωνικό σύνολο και της ενεργού πολιτειότητας. Στο πλαίσιο αυτών των δραστηριοτήτων, τα παιδιά όλων των τάξεων συνέλεξαν τρόφιμα και τα παρέδωσαν στον "Ερυθρό Σταυρό".


 

 

 

Τα τρόφιμα παραδόθηκαν στις εγκαταστάσεις του «Ερυθρού Σταυρού» από τον διευθυντή του σχολείου κ. Παπαϊωάννου Βασίλειο.

Α΄ τάξη:

 

     Στο πλαίσιο του μαθήματος των εργαστηρίων δεξιοτήτων και πιο συγκεκριμένα της θεματικής ενότητας του "ευ ζην", η Α' δημοτικού ασχολήθηκε με τη στοματική υγιεινή και εργάστηκε πάνω στο πρότζεκτ με τίτλο " Δόντια γερά, τρώγοντας μόνο υγιεινά"! 
     Αρχικά οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες, αποφάσισαν από κοινού τους κανόνες της κάθε ομάδας και τον τρόπο εργασίας τους, δημιούργησαν το σήμα και το όνομα της κι έγραψαν τις απορίες τους σχετικά με το προς συζήτηση θέμα!
 
 
      Στο 2ο και στο 3ο εργαστήριο μελετήσαμε το σπίτι των δοντιών (δηλαδή τη στοματική κοιλότητα) και τα ίδια τα δόντια. Μάθαμε τον αριθμό τους, τις ονομασίες τους και τη χρησιμότητά τους. Μέσω του παιχνιδιού εξασκηθήκαμε και στα μαθηματικά και ειδικότερα στην πράξη της πρόσθεσης!
 
 

 

     Στη συνέχεια, στο 4ο και 5ο εργαστήριο, μάθαμε τις σωστές και τις λάθος τροφές για υγιή και καθαρά δόντια, αλλά και τις παθήσεις των δοντιών! Διαβάσαμε το βιβλίο "Δοντά η τερηδόνα", είδαμε το οπτικοποιημένο παραμύθι "Σοκολάκης και Ζαχαρούλα" και φτιάξαμε τη δική μας αφίσα με τα "πρέπει" και τα "όχι".
 
     Στο 6ο εργαστήριο δε θα μπορούσαμε φυσικά να μην αναφερθούμε στο γιατρό των δοντιών, των οδοντιατρο ! Μιλήσαμε για το πόσο χρήσιμος είναι και προσπαθήσαμε να απομυθοποιήσουμε τον φόβο που υπάρχει γύρω απ' το όνομα του! Καλέσαμε μάλιστα και δύο οδοντιάτρους στην τάξη μας για να μας ενημερώσουν ,ως ειδικοί, και να λύσουν τις απορίες μας! Στο τέλος μας έδωσαν και δωράκια! Οδοντόβουρτσες και οδοντόκρεμες για όλους! Αλλά και ένα παραμύθι με τον "Τάκη τον γλυκάκη"!
 
 
    Τέλος, στο 7ο εργαστήριο, κάναμε τον απολογισμό μας και αξιολογησαμε όλες τις πληροφορίες που μάθαμε! Πλέον ημασταν όλοι σε θέση να δώσουμε απαντήσεις στα ερωτήματα που είχαμε θέσει εξ αρχής!
 

 

 

 

 

 

Β΄ τάξη:

Το πρόγραμμα «Η χαρά στη ζωή μας» απευθυνόταν στους μαθητές της Β’ τάξης. Είχε ως βασικό στόχο την καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων, όπως η συνεργασία, η ομαδικότητα, η αρμονική συνύπαρξη με τους συμμαθητές τους και η κατανόηση των συναισθημάτων τους.

Μέσα από το πρόγραμμα οι μαθητές αναγνώρισαν τα συναισθήματά τους, επικοινώνησαν, συνεργάστηκαν, δημιούργησαν αλλά και καλλιέργησαν την κριτική τους σκέψη, την ενσυναίσθηση και τον διάλογο με στόχο την ολόπλευρη ανάπτυξή τους.

Έτσι, κατά την υλοποίηση του προγράμματος αναπτύχθηκαν δεξιότητες ζωής που συνδέθηκαν με αξίες όπως η αγάπη, η συνεργασία, ο σεβασμός, η ισότητα, η αυτοεκτίμηση και η υπευθυνότητα.

Για να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι, οι μαθητές εργάστηκαν σ’ ένα ευχάριστα παιδαγωγικό κλίμα αποδοχής, δημιουργικότητας και χαράς, φέρνοντας εις πέρας τις ακόλουθες δραστηριότητες:

Τι κάναμε στο πρόγραμμα:

  •         Συζητήσαμε για κάθε συναίσθημα ξεχωριστά, πότε το νιώθουμε και τι αισθανόμαστε τότε.
  •         Αντιστοιχήσαμε φατσούλες που δείχνουν τα συναισθήματα, επισημαίνοντας όμως, πως αυτή δεν είναι η μία και μοναδική λύση.
  •         Παίξαμε το παιχνίδι «Παντομίμα»: Μία ομάδα παιδιών εκφράζει ένα συναίσθημα. Οι άλλοι πρέπει να μαντέψουν ποιο συναίσθημα είναι.
  •         Είδαμε φωτογραφίες ανθρώπων και αναγνωρίζαμε από την στάση του σώματος και από την έκφραση του προσώπου τους, τι αισθάνονται.
  •         Αντιστοιχίσαμε κάθε συναίσθημα με το χρώμα και με το φαγητό, που του ταιριάζει.
  •         Εκφράσαμε κάποια συναισθήματα μέσα από την τη ζωγραφική.
  •         Ακούσαμε μουσική και καταλάβαμε, πώς εκφράζονται τα συναισθήματα μέσα από αυτήν.
  •         Γίναμε «ντεντέκτιβ» και παρατηρήσαμε τους συμμαθητές μας στο διάλειμμα αναγνωρίζοντας σε αυτούς διάφορα συναισθήματα.
  •         Είδαμε την ταινία μικρού μήκους «Τα συναισθήματα - εκπαιδευτικό βίντεο».
  •         Κάμαμε πολλές συζητήσεις γύρω από τα συναισθήματά μας, τα συναισθήματα των άλλων, και το πώς πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε.
  •         Γράψαμε ποιο συναίσθημα μας αρέσει, και ποιο δεν μας αρέσει και γιατί.
  •         Στο τέλος κάναμε τον αναστοχασμό για το σύνολο των δραστηριοτήτων.
  •    

  

Γ ΄ τάξη:

    "Η αγάπη είναι μπλε, ροζ ή λευκή" ήταν ο τίτλος του προγράμματος με τον οποίο ασχοληθήκαμε στη Γ΄τάξη. Η στοχοθεσία μας είχε ως εξής:α) την κατανόηση της αλλαγής του κοινωνικού ρόλου των φύλων μέσα στον χρόνο, β) την αντίληψη της κοινωνικής πολυπλοκότητας,γ) την καλλιέργεια του αυτοσεβασμού, της αυτοαντίληψης και της αυτοεικόνας, και τέλος δ) την κάλυψη θεματικών που αφορούν στις σχέσεις, τον ρόλο των φύλων, την αγάπη και τον γάμο.

    Αρχικά, συζητήσαμε για τις ανθρώπινες σχέσεις και παρακολουθήσαμε μια παρουσίαση PowerPoint σχετικά με τον ρόλο της γυναίκας και πως άλλαξε αυτός μέσα στον χρόνο. Στη συνέχεια ακούσαμε παραδοσιακά τραγούδια κι έπειτα σχολιάσαμε τη θέση της γυναίκας σε παλαιότερες περιόδους. Έπειτα, μιλήσαμε για τη Ρόδια Καλλιπάτειρα και τον τρόπο που λειτούργησε για να παρακολουθήσει τον γιο της να αγωνίζεται ως μητέρα αλλά και ως γυναίκα. Αργότερα, φτιάξαμε καρτέλες με τα συναισθήματα, προσπαθήσαμε να ορίζουμε την αγάπη και ο καθένας προσδιόρισε τι είναι για εκείνον. Μέσα από τον διαθεματικό χαρακτήρα του προγράμματος, επιδιώξαμε να γνωρίσουν τα παιδιά καλύτερα τον εαυτό τους και τον διπλανό τους, να γνωρίσουν τα συναισθήματα και να τα ονομάσουν, αλλά κυρίως να μάθουν να τα εκφράζουν ελεύθερα.

   

  

 

Δ΄ τάξη:

   Το πρόγραμμα αφορούσε στη διατροφή! Οι στόχοι του ήταν οι ακόλουθοι:

 

Στόχος 1: Τα παιδιά έφτιαξαν σε χαρτόνια τη διατροφική πυραμίδα κι από μόνα τους κατάλαβαν ποιες είναι οι υγιεινές και ποιες οι βλαβερές τροφές.

 

Στόχος 2: Με το ημερήσιο πρόγραμμα των γευμάτων τους που έφτιαξαν, κατανόησαν αν οι τροφές που έτρωγαν καθημερινά ήταν υγιεινές.

 

Στόχος 3: Με τη συγκέντρωση τροφίμων από μόνα τους ξεχώριζαν τις βλαβερές από τις υγιεινές τροφές.

 

Στόχος 4: Διαβάζοντας το λογοτεχνικό κείμενο «Δόνα Τερηδόνα» κατάλαβαν ότι αν τρώνε υγιεινά, έχουν και γερά δόντια.

 

Στόχος 5: Με συζήτηση που κάναμε με τα παιδιά, κατανόησαν σχετικά με το κείμενο που διαβάσαμε ότι με καλή στοματική υγιεινή έχουμε γερά δόντια.

 

Στόχος 6: Φτιάξαμε αινίγματα και μέσω των απαντήσεων ξεχώρισαν τις υγιεινές από τις βλαβερές τροφές.

 

Στόχος 7: Με όλα αυτά που κάναμε στην τάξη, τα παιδιά από μόνα τους κατανόησαν πόσο σημαντική είναι η υγιεινή διατροφή.



 

Ε΄ τάξη:

 Στον πρώτο κύκλο των εργαστηρίων δεξιοτήτων η Ε΄τάξη του Δ.Σ. Μασάρων ασχολήθηκε με τη θεματική ενότητα «Ζω καλύτερα- Ευ ζην». Η επιμέρους θεματική ενότητα στην οποία ήταν ενταγμένη η Ε’ δημοτικού ήταν η «Ψυχική και συναισθηματική υγεία- Πρόληψη» και στα πλαίσια αυτής δημιουργήθηκε το πρόγραμμα «Εγώ κι εσύ μαζί!».

Μέσα από το πρόγραμμα οι μαθητές γνώρισαν καλύτερα τους εαυτούς τους και απέκτησαν μία θετική αυτοεικόνα, καθώς κλήθηκαν σε πρώτο επίπεδο να παρουσιάσουν τον εαυτό τους και σε δεύτερο επίπεδο να τον ζωγραφίσουν. Αν και στην αρχή τους φάνηκε εύκολο, εντέλει πολλοί ήταν εκείνοι που δυσκολεύτηκαν. Όμως, το αποτέλεσμα μας δικαίωσε! Στη συνέχεια, οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες των τριών και των τεσσάρων ατόμων και κλήθηκαν να καταγράψουν τέσσερα (4) θετικά χαρακτηριστικά των συμμαθητών τους σε ξεχωριστές καρτέλες που τους είχε ετοιμάσει η εκπαιδευτικός της τάξης. Οι μαθητές επέλεξαν τυχαία το όνομα του παιδιού του οποίου θα αναδείκνυαν τέσσερα θετικά χαρακτηριστικά. Έτσι, κάθε ομάδα, αφού συνεργάστηκε μεταξύ της κατέληξε στα χαρακτηριστικά που θεώρησαν ότι αντιπροσώπευαν καθέναν από τους συμμαθητές τους και στο τέλος της διδακτικής ώρας τα παρουσίασαν.

Μια άλλη δραστηριότητα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος του εργαστηρίου δεξιοτήτων ήταν η συμφωνία των κανόνων της τάξης και η υπογραφή του συμβολαίου της τάξης μας, όπου τόσο οι μαθητές όσο και η εκπαιδευτικός της τάξης δεσμεύτηκαν να τηρούν τα όσα από κοινού συμφωνήθηκαν. Τόσο οι κανόνες όσο και το συμβόλαιο στόλισαν την τάξη σε περίοπτη θέση γύρω από τον πίνακα, έτσι ώστε να μπορούν όλοι να τα ξαναδιαβάζουν και να τα θυμούνται!!!

Ένα άλλο εργαστήριο που πραγματοποιήθηκε στη συγκεκριμένη θεματική ενότητα είχε αντικείμενο τη φιλία. Αφού τα παιδιά είδανε μία σχετική παρουσίαση και συζήτησαν με την εκπαιδευτικό του τμήματος για το νόημα της φιλίας, στη συνέχεια κατασκεύασαν τη φιλία ως ένα λουλούδι, όπου κάθε μαθητής/τρια συμπλήρωσε κι από ένα πέταλο για το τί σημαίνει η φιλία για εκείνον/η.

Στο τελευταίο εργαστήριο η εκπαιδευτικός μαζί με τους μαθητές συζήτησε για την εμπειρία της συμμετοχής τους για το πρόγραμμα που συμμετείχαν στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων, καθώς και για αυτά που αποκόμισε το κάθε παιδί από αυτό.                                                                                                                                                          

Στ΄ τάξη: 

      Η ΣΤ τάξη στη θεματική ενότητα «Ζω καλύτερα-Ευ ζην» και συγκεκριμένα στην υποενότητα «Γνωρίζω το σώμα μου-Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση» ασχολήθηκε με ένα κοινωνικό θέμα που βιώνουμε σε όλη τη διάρκεια της ζωής μας και μάλιστα είναι πολύ επίκαιρο. Το θέμα μας ήταν η «Έμφυλη Βία» με τίτλο «Ζεις μέσα στο κουτί;» και συνδέεται άμεσα τόσο με το αναλυτικό πρόγραμμα όσο και με το στόχο που έχει θέσει ο ΟΗΕ για την ισότητα των φύλων.

   Σκοπός ήταν να ενημερωθούν και να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές/τριες για την Ισότητα των δύο φύλων και να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους γύρω από το φαινόμενο της έμφυλης βίας με μεταγενέστερο όραμα να εξελιχθούν σε πολίτες με νέες στάσεις ζωής μακριά από στερεότυπα και προκαταλήψεις.

           Συγκεκριμένα μέσα από αυτό το εργαστήρι οι μαθητές/τριες εργάστηκαν ατομικά, σε μικρές και μεγάλες ομάδες και κατανόησαν την έννοια της έμφυλης βίας, τα είδη και τις μορφές που υπάρχουν. Επίσης κατέκτησαν τη διαφορά ανάμεσα στο βιολογικό φύλο και την κατασκευή του κοινωνικού φύλου και εξέτασαν τις αντιλήψεις τους για το τι σημαίνει να είσαι αγόρι ή κορίτσι στην κοινωνία μας. Διερεύνησαν νόρμες και στερεότυπα του φύλου που δημιουργούνται και ενισχύονται από την κοινωνία και κατανόησαν τον τρόπο με τον οποίο η επιβολή των έμφυλων νορμών συμβάλλει στην εκδήλωση έμφυλης βίας. Επιπλέον εξέτασαν πως επηρεάζουν τη ζωή τους τα στερεότυπα του φύλου, κατανόησαν μέσα από διαφημίσεις ότι πρότυπα ομορφιάς δεν υπάρχουν αλλά τα δημιουργούμε οι ίδιοι οι άνθρωποι. Τέλος κατανόησαν πως η ισορροπία και η συνοχή της κοινωνίας μας εξαρτάται από την εξάλειψη των διακρίσεων ανάμεσα στα φύλα.

   

 

   

   


 

Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού
Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)


Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ:


Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου. Όσον αφορά στην τηλεκπαίδευση, οργανώθηκε αρχικά στην πλατφόρμα e-me, σύμφωνα με τις οδηγίες και τις
επικαιροποιημένες εγκυκλίους του Υπουργείου Παιδείας. Στη συνέχεια, τα μαθήματα έπαψαν να είναι ασύγχρονα και χρησιμοποιήθηκε η πλατφόρμα Webex. Ο αριθμός των μαθητών που συμμετείχε ήταν μεγάλος, σε ποσοστό περίπου 70%. Αξίζει να σημειωθεί ότι δόθηκαν τάμπλετ στα παιδιά, τα οποία επεστράφησαν στο τέλος του σχολικού έτους.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε με την τηλεκπαίδευση ήταν η μη εξοικείωση των γονέων και κηδεμόνων με τις Νέες Τεχνολογίες. Οι περισσότεροι γνώρισαν απλώς να περιηγούνται στο διαδίκτυο, χωρίς να έχουν σχετικές γνώσεις με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τα προγράμματα και λογισμικά, τις πλατφόρμες και την εκπαιδευτική τηλεόραση, η οποία συμπλήρωνε την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Το εν λόγω πρόβλημα αντιμετωπίστηκε μέσω της καθημερινής επικοινωνίας των εκπαιδευτικών με τους γονείς, οι οποίοι τους
παρείχαν οδηγίες και συμβουλές, με σκοπό να επιτευχθεί η απρόσκοπτη διδασκαλία και διδακτική προσέγγιση. Η επικοινωνία ήταν σχεδόν καθημερινή, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλεφώνου ή από πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, για λόγους ασφαλείας, καθώς τα τηλεμαθήματα διεξάγονταν εν μέσω πανδημίας και καραντίνας.
Ωστόσο, παρά τις εν γένει δυσκολίες, οι εκπαιδευτικοί προσπάθησαν και θεωρούμε πως κατόρθωσαν σε μεγάλο βαθμό, να εμπλέξουν ενεργά τους μαθητές στη νέα διδακτικομαθησιακή- ψηφιακή διαδικασία, μέσω εξατομικευμένων ασκήσεων που στέλνονταν σε κάθε μαθητή. Το μάθημα γινόταν απρόσκοπτα, παρά τις νέες συνθήκες. Ο Σύλλογος Διδασκόντων λειτουργούσε και δρούσε πάντοτε μετά από διαδικτυακή συνεδρίαση και μέσα σε κλίμα δημοκρατικού διαλόγου. Αξίζει να αναφερθεί ότι οι αποφάσεις ήταν πάντοτε ομόφωνες. Έτσι, τηρήθηκαν όλα τα μέτρα κατά της διασποράς του κορωνοϊού και διασφαλίστηκε η δημόσια υγεία. Οι ανακοινώσεις που αφορούσαν τους γονείς είχαν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του σχολείου ή κοινοποιούνταν στους γονείς μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλεφώνου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Με σκοπό την ενεργητική εμπλοκή στη διδακτικομαθησιακή διαδικασία όλων των μαθητών, κυρίως την περίοδο που διανύσαμε, εν μέσω καραντίνας και πανδημίας, αξιοποιήθηκαν τα μέγιστα οι Νέες Τεχνολογίες, οι
πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης, η εκπαιδευτική τηλεόραση και αρκετά εκπαιδευτικά λογισμικά. Μέσω της νέας ψηφιακής διδασκαλίας επετεύχθη η συμμετοχή των μαθητών με ασφάλεια και χωρίς να κινδυνεύει η δημόσια υγεία, τηρουμένων όλων των μέτρων κατά της διασποράς του κορωνοϊού. Επίσης, εξασφαλίστηκε ο εκσυγχρονισμός της διδασκαλίας και η αύξηση του ενδιαφέροντος των παιδιών, τα οποία όχι μόνο εξοικειώθηκαν αμέσως με τις νέες συνθήκες μάθησης, αλλά και ζητούσαν την επικοινωνία τους και την επαφή με τους συμμαθητές τους, που λόγω των συνθηκών είχαν στερηθεί. Οι μαθητές αναλάμβαναν εργασίες και παρουσιάσεις, που παρακολουθούσαν και οι συμμαθητές τους και με αυτόν τον τρόπο, διατηρείτο το ενδιαφέρον τους αμείωτο.
Οι μαθητές, σε αρκετές περιπτώσεις θεωρούν κάποιες βίαιες και απότομες κινήσεις τους ως παιχνίδι,
ενοχλώντας τους συμμαθητές τους. Σε επικοινωνία με τους γονείς, αυτό οφείλεται σε βίαιες σκηνές που βλέπουν στην τηλεόραση, σε βιντεοπαιχνίδια και στην χωρίς επιτήρηση πλοήγησή τους στο διαδίκτυο. Ο διευθυντής και ο σύλλογος διδασκόντων συμβούλευε τους γονείς να είναι πιο κοντά στα παιδιά τους, να επικοινωνούν μαζί τους και να μην τους αφήνουν να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές συσκευές πολλή ώρα και χωρίς επιτήρηση. Οι κανόνες για την ορθή συμπεριφορά των μαθητών ανακοινώνονται στην τάξη από τους εκπαιδευτικούς και γίνονται σεβαστοί από τους μαθητές στην συντριπτική πλειοψηφία τους. Δεν σημειώθηκε κάποιο έντονο περιστατικό ή σκηνή βίας αλλά ούτε και υπήρξαν φαινόμενα σχολικού εκφοβισμού. Έτσι, δεν χρειάστηκε η συνεργασία με κάποιον φορέα για την αντιμετώπιση φαινομένων βίας.
Η επικοινωνία με τους γονείς επετεύχθη μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τηλεφώνου και τετραδίων επικοινωνίας μαθητής- εκπαιδευτικού.
Στο Δημοτικό Σχολείο Μασάρων κάθε σχολικό έτος, ο διευθυντής και ο σύλλογος διδασκόντων, συντάσσει εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και τον Πρόεδρο του Τοπικού Διαμερίσματος των Μασάρων. Αυτός κοινοποιείται ηλεκτρονικά στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων
και στην Κοινότητα Μασάρων. Εκεί, δηλώνονται ρητά και αναγράφονται οι στόχοι, το όραμα και ο αναλυτικός προγραμματισμός για το εκάστοτε σχολικό έτος.
Οι εκπαιδευτικοί από την πλευρά τους είναι υποστηρικτικοί προς τους μαθητές τους, τους οποίους
στηρίζουν και καθοδηγούν σύμφωνα με τις αρχές και τις αξίες της παιδαγωγικής επιστήμης και με γνώμονα την ολόπλευρα ψυχοκοινωνική ανάπτυξή τους. Διδάσκουν εξατομικευμένα, με σκοπό να αναδείξουν τις ιδιαιτερότητες και τις ανάγκες του εκάστοτε παιδιού, σεβόμενοι την προσωπικότητα και τον χαρακτήρα τους. Οι μεταξύ τους σχέσεις χαρακτηρίζονται από αλληλοσεβασμό, αμοιβαία κατανόηση και σαφέστατα εμπιστοσύνη.


Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ:

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Θετικά σημεία

Οι εκπαιδευτικοί σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, έχουν ορίσει συγκεκριμένες ημέρες και ώρες, που μπορούν οι γονείς και οι κηδεμόνες των μαθητών να τους επισκέπτονται για να συζητήσουν και να ενημερωθούν σχετικά με την πρόοδο των παιδιών τους. Φυσικά, λόγω της πανδημίας, τηρούνται όλα τα προβλεπόμενα και νόμιμα μέτρα ασφαλείας κατά της διασποράς του κορωνοϊού. Ωστόσο, η ενημέρωση δεν γίνεται αποκλειστικά δια ζώσης αλλά και ηλεκτρονικά, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τηλεφώνου.
Δεν σημειώθηκε κάποιο περιστατικό βίαιης συμπεριφοράς, σχολικού εκφοβισμού ή αποκλεισμού.
Ουσιαστικό ρόλο παίζει, φυσικά, το γεγονός ότι το σχολείο βρίσκεται σε μια κλειστή επαρχιακή και νησιωτική κοινωνία, όπου όλα τα παιδιά είναι μεταξύ τους είτε συγγενείς είτε οικογενειακοί φίλοι. Όταν σημειωθεί, ενημερώνεται αμέσως ο διευθυντής, η σχολική σύμβουλος, ο γονέας ή κηδεμόνας του μαθητή και γίνονται νουθεσίες. Επίσης, ενημερώνεται ο Σύλλογος Διδασκόντων, ώστε οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων αλλά και οι εφημερεύοντες να επικεντρωθούν στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Ο Σύλλογος διδασκόντων, λόγω της πανδημίας, της καραντίνας, αλλά και των αυστηρών μέτρων για
την καταπολέμηση του κορωνοϊού, δεν πραγματοποίησε κάποια συνεργασία με τους τοπικούς φορείς και συλλόγους ως είθισται. Τα εν λόγω στοιχεία τεκμηριώνονται από: την ηλεκτρονική αλληλογραφία του σχολείου, το βιβλίο πράξεων του Συλλόγου Διδασκόντων, το Ημερολόγιο Σχολικής Ζωής.


Σημεία προς βελτίωση


Λόγω των νέων και ιδιαίτερων συνθηκών που δημιούργησε η πανδημία, θα επιθυμούσαμε να υλοποιηθούν περισσότερες δράσεις βιωματικού χαρακτήρα, περισσότερες εκπαιδευτικές επισκέψεις και συνεργασίες με φορείς, με σκοπό την οικοδόμηση της γνώσης από τους μαθητές και το "άνοιγμα" του σχολείου στην κοινωνία.


Διοικητική λειτουργία


Θετικά σημεία


Στο σχολείο μας κάθε χρόνο, κατά την έναρξη του σχολικού έτους συνεδριάζει ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Διευθυντής, με σκοπό να ορίσουν το όραμα, τη στοχοθεσία του νέου έτους, αλλά και να κάνουν έναν προγραμματισμό μέσω συζήτησης σχετικά με το ωρολόγιο εβδομαδιαίο πρόγραμμα. Επίσης, κατανέμονται αρμοδιότητες και ρόλοι στους εκπαιδευτικούς πχ υπεύθυνος βιβλιοθήκης, αθλητικού υλικού κτλ. Συντάσσεται μνημόνιο ενεργειών σε περίπτωση πυρκαγιάς και σεισμού και αναλόγως την ισχύουσα νομοθεσία, ορίζονται οι σημαιοφόροι και οι παραστάτες των σχολικών παρελάσεων.
Το σχολικό έτος 2020-2021 πραγματοποιήθηκαν οι παραπάνω συνεδριάσεις, αλλά λόγω της
καραντίνας και των μέτρων κατά της διασποράς του κορωνοϊού, από τον Νοέμβριο του 2020 κι έπειτα, όλες οι συναντήσεις ήταν διαδικτυακές, μέσω της πλατφόρμας Webex. Αυτό, δεν εμπόδισε να γίνονται μέσα σε κλίμα δημοκρατικού διαλόγου, γόνιμης συζήτησης και ανταλλαγής απόψεων και να παράγονται αποτελέσματα για το καλό του σχολείου και των παιδιών εν γένει.


Θετικά σημεία


Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, παρά τις δύσκολες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία, υλοποίησαν αρκετά διαθεματικά σενάρια στην τάξη, παρακολουθώντας διαδικτυακά σεμινάρια από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

Σημεία προς βελτίωση


Η πανδημία δημιούργησε πρωτόγνωρες συνθήκες που δυσχέραναν το έργο μας. Οι δυσκολίες που
αντιμετωπίσαμε οφείλονται σε αυτό.

Αγαπητοί μας γονείς,

από τη Δευτέρα, 1 Νοεμβρίου 2021, τίθεται σε λειτουργία για τις δημόσιες σχολικές μονάδες η πλατφόρμα edupass.gov.gr στην οποία ενσωματώνεται το selftesting.gov.

         Χάρη στο edupass.gov.gr, o Διευθυντής της σχολικής μονάδας, θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να επιβεβαιώνει ότι εντός του σχολείου, βρίσκονται μόνο πρόσωπα (μαθητές/τριες, εκπαιδευτικοί, επισκέπτες), τα οποία πληρούν τις προϋποθέσεις φυσικής παρουσίας στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία.

Οι γονείς, εισέρχεστε στην πλατφόρμα https://edupass.gov.gr (όχι πια στην selftesting.gov) και δηλώνετε την πρόθεση φυσικής παρουσίας των παιδιών σας στους χώρους του σχολείου, ζητώντας να αποστέλλεται στη θυρίδα του Δημοτικού Σχολείου Μασάρων η κατάστασή τους, εκδίδοντας παράλληλα τη σχολική κάρτα (η πλατφόρμα σας καθοδηγεί στις κινήσεις σας).

Ειδικά:

Α) Σε περίπτωση που έχει νοσήσει ο μαθητής/τρια εντός του τελευταίου εξαμήνου η δήλωση αυτή πρέπει να γίνει μία μόνο φορά και

Β) για τους υπόλοιπους μαθητές ισχύει ό,τι και πριν, δηλαδή πραγματοποιούν τα σελφ τεστ κάθε Δευτέρα και Πέμπτη στο σπίτι και επιδεικνύουν τη σχολική κάρτα κάθε Τρίτη και Παρασκευή στο σχολείο.

Η δήλωση του αποτελέσματος στην πλατφόρμα edupass (2 φορές την εβδομάδα όπως στο self testing.gov) αποτελεί προϋπόθεση, για να επιτραπεί η είσοδος του παιδιού στο σχολείο, γι’ αυτό τον λόγο, σας παρακαλούμε θερμά να δηλώνετε το αποτέλεσμα, πριν την έλευση σας στο σχολείο και βάζοντας σωστές ημερομηνίες.

Δεν θα γίνονται δεκτές σχολικές κάρτες που δεν πληρούν τα παραπάνω (π.χ. λανθασμένες ημερομηνίες), καθώς και παιδί που το όνομά του δεν εμφανίζεται στη θυρίδα του σχολείου. Παρακαλούμε να διενεργείτε το τεστ και να το δηλώνετε αποβραδίς.

Κατανοούμε την αναστάτωση που προκαλείται, αλλά είμαστε κι εμείς υποχρεωμένοι να τηρούμε όσα ρητώς, μας ορίζει το ΥΠΑΙΘ.

Σε περίπτωση που έχουμε πιο συγκεκριμένες οδηγίες θα σας ενημερώσουμε άμεσα.

Ευχαριστούμε.

Ο διευθυντής του σχολείου

Παπαϊωάννου Βασίλειος

Στο πλαίσιο του εορτασμού της Ευρωπαϊκής Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού στις 24 Σεπτεμβρίου 2021, καθώς και της 8ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού το σχολείο μας οργάνωσε και υλοποίησε αρκετές αθλητικές δραστηριότητες με κοινό σύνθημα για το τρέχον σχολικό έτος: «Το Σχολείο σε Κίνηση: Αθλούμαστε Δημιουργικά».

            Στόχοι των δραστηριοτήτων ήταν:

  • Η προώθηση της δημιουργικότητας μέσω του αθλητισμού,
  • η προαγωγή της υγείας και της ευεξίας και
  • η ενθάρρυνση της κοινωνικής ενσωμάτωσης και της ανάπτυξης κοινωνικών δεξιοτήτων.

Υπό αυτό το πνεύμα, σε κάθε σχολική μονάδα η εμπλοκή όλων των εκπαιδευτικών και η ανάπτυξη συνεργασιών μεταξύ τους προσδίδει αναμφισβήτητα προστιθέμενη αξία στον κοινό με όλα τα σχολεία της Ευρώπης εορτασμό του σχολικού αθλητισμού και συμβάλλει καθοριστικά στην προαγωγή κοινών πολιτιστικών και κοινωνικών αξιών.

Κατά την υλοποίηση των δράσεων τηρήθηκαν απαρέγκλιτα τα οριζόμενα σε σχετικές Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις και εγκυκλίους του Υ.ΠΑΙ.Θ. που αφορούν (α) στα μέτρα ασφαλούς λειτουργίας των εκπαιδευτικών μονάδων για την πρόληψη και αποφυγή διασποράς του κορωνοϊού SARS-COV-2 και (β) στα κατά τόπους μέτρα που λαμβάνονται από την πολιτεία στον τομέα της υγείας για την αντιμετώπιση της επιδημίας του COVID-19.

 

Για τη διασύνδεση των σχολείων, των εκπαιδευτικών και των μαθητών της Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε ένα ασφαλές δίκτυο και την παροχή ποιοτικών ηλεκτρονικών
υπηρεσιών σε αυτούς, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων λειτουργεί και εξελίσσει το Πανελλήνιο
Σχολικό Δίκτυο (www.sch.gr).
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων λαμβάνοντας υπόψη του την ανάγκη για:


 την προσωποποιημένη πρόσβαση των μαθητών/μαθητριών σε περιβάλλοντα σύγχρονης και
ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης που παρέχονται από το Υπ. Παιδείας & Θρησκευμάτων και από
εποπτευόμενους φορείς του,
 την ηλεκτρονική επικοινωνία μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της
εκπαιδευτικής διαδικασίας και της υποστήριξης των εκπαιδευτικών μεθόδων με σύγχρονα μέσα
επικοινωνίας, διδασκαλίας και συνεργασίας,
 την εξοικείωση των μαθητών με τις τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών, στο πλαίσιο
των γνωστικών αντικειμένων που διδάσκονται στο σχολείο,
 την πρόσβαση των μαθητών στις υπηρεσίες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, οι οποίες
παρέχονται με απολύτως ασφαλή τρόπο και σε ένα σαφώς ορισμένο πλαίσιο με πλήρη προστασία της
ιδιωτικότητας των μαθητών, υλοποίησε μία νέα ευέλικτη διαδικασία παροχής λογαριασμών πρόσβασης (μαθητικούς λογαριασμούς) στους μαθητές και τις μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη χρήση των υπηρεσιών του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου.

Με τους μαθητικούς λογαριασμούς παρέχεται η πρόσβαση των μαθητών σε ένα σύνολο υπηρεσιών
του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου, όπως η ηλεκτρονική αλληλογραφία, η τηλεκπαίδευση, τα ιστολόγια,
οι κοινότητες αλλά και σε άλλες ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Για όλους τους μαθητές/μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης λειτουργεί
μία νέα αυτοματοποιημένη διαδικασία δημιουργίας μαθητικών λογαριασμών ΠΣΔ με ευθύνη του
κηδεμόνα, η οποία υλοποιείται με τα παρακάτω βήματα:


1. Η εγγραφή γίνεται από τον κηδεμόνα κάθε μαθητή/μαθήτριας μέσω της εφαρμογής εγγραφής
που βρίσκεται στη διεύθυνση https://register.sch.gr/students/.
2. Για την εγγραφή απαιτείται από τον κηδεμόνα: (α) η χρήση ηλεκτρονικής συσκευής με
πρόσβαση στο Διαδίκτυο και (β) να διαθέτει κινητό τηλέφωνο και προσωπική ηλεκτρονική διεύθυνση
αλληλογραφίας (email).
3. Η εφαρμογή εγγραφής αρχικά εμφανίζει εισαγωγική σελίδα, με χρήσιμες πληροφορίες για τον
μαθητή και τον κηδεμόνα του.
4. Ο κηδεμόνας εφόσον το επιθυμεί μπορεί να συνεχίσει με την εγγραφή με το κατάλληλο
πλήκτρο που υπάρχει στο τέλος της σελίδας και το οποίο οδηγεί στη φόρμα εγγραφής.
5. Στη φόρμα εγγραφής θα πρέπει:
i. Όλα τα πεδία να συμπληρωθούν ακριβώς όπως αναγράφονται σε έλεγχο προόδου του/της
μαθητή/μαθήτριας που έχει λάβει πρόσφατα από το σχολείο.
ii. Η συμπλήρωση όλων των πεδίων είναι υποχρεωτική.iii. Τα πεδία email κηδεμόνα και κινητό τηλέφωνο κηδεμόνα συμπληρώνονται με σκοπό την εύκολη ανάκτηση των στοιχείων του λογαριασμού (όνομα χρήστη και κωδικός πρόσβασης) από τον κάτοχό του.

6. Αφού ο κηδεμόνας διαβάσει τους Όρους Χρήσης και τη Δήλωση Εχεμύθειας μπορεί να
προχωρήσει στην υποβολή της φόρμας για τη δημιουργία του μαθητικού λογαριασμού.
7. Η ορθότητα των στοιχείων μαθητή/μαθήτριας επιβεβαιώνεται από το σύστημα mySchool και
δημιουργείται ο λογαριασμός.
8. Με τη δημιουργία του λογαριασμού εμφανίζονται τα στοιχεία πρόσβασης, όνομα χρήστη
(username), κωδικός πρόσβασης (password) και e-mail, τα οποία και πρέπει να διατηρήσει ο κηδεμόνας
για την πρόσβαση του μαθητή στις υπηρεσίες του ΠΣΔ.
9. Ταυτόχρονα, αποστέλλεται ηλεκτρονικό μήνυμα στην e-mail διεύθυνση του κηδεμόνα με το
όνομα χρήστη και χρήσιμες οδηγίες για την ανάκτηση του κωδικού πρόσβασης σε περίπτωση που
ξεχαστεί.
10. Σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η επιβεβαίωση της ορθότητας των στοιχείων (βήμα 7)
και η δημιουργία του λογαριασμού, ο κηδεμόνας μπορεί να επικοινωνήσει με το σχολείο ώστε να
διασταυρώσει την ορθότητα των στοιχείων του/της μαθητή/μαθήτριας. Εναλλακτικά, μπορεί να υποβάλει αίτημα υποστήριξης προς το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο από τη σχετική επιλογή που υπάρχει στην οθόνη της εφαρμογής.

Για την προστασία της ιδιωτικότητας του μαθητή/μαθήτριας το όνομα χρήστη (username) που
παράγεται δεν έχει σχέση με τα προσωπικά στοιχεία του μαθητή/μαθήτριας.
Τονίζεται ότι η νέα αυτοματοποιημένη διαδικασία εγγραφής λειτουργεί παράλληλα με την
καθιερωμένη διαδικασία διαχείρισης μαθητικών λογαριασμών από την πλευρά του σχολείου και δεν την αντικαθιστά, αλλά την συμπληρώνει ως προς το σκέλος της εγγραφής.

2. Διαχείριση των μαθητικών λογαριασμών.

Η καθιερωμένη διαδικασία διαχείρισης μαθητικών λογαριασμών στο ΠΣΔ από την πλευρά του
σχολείου εξακολουθεί να ισχύει, για το σύνολο των σχολείων (Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης).
Η διαχείριση, δηλαδή η δημιουργία, η τροποποίηση, η διαγραφή μαθητικών λογαριασμών, η
εκτύπωση των στοιχείων τους, κλπ, εξακολουθεί να γίνεται από τα σχολεία μέσω διαχειριστικής
εφαρμογής1, από την οποία παρέχονται πληροφορίες για τη διαδικασία παραγωγής και διαχείρισης
μαθητικών λογαριασμών, για τη διάρκεια ισχύος των λογαριασμών και για τους όρους χρήσης.
Η πρόσβαση στην εφαρμογή επιτρέπεται με τα στοιχεία του επίσημου λογαριασμού του σχολείου
στο ΠΣΔ, καθώς επίσης και από τους εκπαιδευτικούς που έχουν οριστεί από τον Δ/ντή του σχολείου ως διαχειριστές με τα προσωπικά τους στοιχεία σύνδεσης τους στο ΠΣΔ.
Η διαχείριση μαθητικών λογαριασμών περιλαμβάνει τα ακόλουθα σημεία:
 Για 

τη δημιουργία και γενικότερα για τη διαχείριση μαθητικών λογαριασμών από τον
υπεύθυνο κάθε σχολείου χρησιμοποιείται η διαχειριστική εφαρμογή
https://register.sch.gr/students/admins.
 Μέσω αυτής, ο διευθυντής του σχολείου μπορεί να αποδίδει δικαιώματα διαχειριστή
μαθητικών λογαριασμών σε έναν ή περισσότερους εκπαιδευτικούς του σχολείου (κατά προτίμηση
ειδικότητας πληροφορικής).
 Ο διαχειριστής μαθητικών λογαριασμών του σχολείου χρησιμοποιώντας την παραπάνω
διαχειριστική εφαρμογή μπορεί να δημιουργήσει και να εκτυπώσει μαθητικούς λογαριασμούς.
 Για τη δημιουργία μαθητικών λογαριασμών το σχολείο θα πρέπει να έχει τη σύμφωνη γνώμη
του κηδεμόνα κάθε μαθητή. Για το σκοπό αυτό στη διαχειριστική εφαρμογή υπάρχει το έντυπο
συναίνεσης κηδεμόνα.
 Για την γνωστοποίηση των στοιχείων λογαριασμού στον κηδεμόνα, εφόσον ζητηθούν, μπορεί
από τη διεύθυνση του σχολείου να χρησιμοποιηθεί όποιος τρόπος κριθεί κατάλληλος.
Αναλυτικά διατυπωμένοι οι όροι χρήσης, οδηγίες καλής χρήσης, τεχνικές οδηγίες και έντυπα
βρίσκονται αναρτημένα στην ιστοσελίδα https://register.sch.gr/students/help/.
3. Ενημέρωση των σχολείων, των κηδεμόνων και των μαθητών/μαθητριών
Η ενημέρωση των σχολείων για την παροχή λογαριασμών ΠΣΔ στους μαθητές/μαθήτριες θα γίνει με
τους παρακάτω τρόπους:

Με την παρούσα εγκύκλιο.
 Με την αποστολή ενημερωτικού μηνύματος με το ίδιο περιεχόμενο μέσω ηλεκτρονικού
ταχυδρομείου από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
 Όλο το υλικό είναι αναρτημένο και δημόσια διαθέσιμο:
(α) https://register.sch.gr/students, και
(β) https://register.sch.gr/students/help/, απ’ όπου μπορούν να τα παραλαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί,
οι κηδεμόνες και οι μαθητές.

3.Υπηρεσίες του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου για τους μαθητές και τις μαθήτριες
Στην πύλη του ΠΣΔ (https://www.sch.gr) έχει αναρτηθεί και ενημερώνεται τακτικά υλικό και
σύνδεσμοι:
 με τις παρεχόμενες υπηρεσίες και συνδέσμους χρήσης του μαθητικού λογαριασμού
(https://www.sch.gr/students)
 πληροφορίες για τις υπηρεσίες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και τον τρόπο αξιοποίησής
τους στο εκπαιδευτικό έργο, υπάρχουν στην πύλη του ΠΣΔ και ειδικά στην ιστοσελίδα
www.sch.gr/services.

4. Πλαίσιο καλής χρήσης της παρεχόμενης υπηρεσίας
Η ευθύνη διαχείρισης του λογαριασμού και η μη διαρροή των στοιχείων πρόσβασης σε τρίτους
αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του κατόχου του λογαριασμού, δηλαδή του/της μαθητή/μαθήτριας και
του κηδεμόνα του.
Επισημαίνεται ότι οι μαθητικοί λογαριασμοί πρέπει να χρησιμοποιούνται αυστηρά και μόνο για
εκπαιδευτική χρήση και στα πλαίσια των σχολικών δραστηριοτήτων.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί κακόβουλη χρήση του λογαριασμού, ο λογαριασμός
απενεργοποιείται ή διαγράφεται μόνιμα.
5. Υποστήριξη μαθητικών λογαριασμών
Η ανάκτηση κωδικού σε περιπτώσεις που απαιτηθεί θα γίνεται αποκλειστικά μέσω email ή
μηνύματος σε κινητή συσκευή (SMS) από την ιστοσελίδα https://register.sch.gr/password/.
Ο διαχειριστής του μαθητικού λογαριασμού μπορεί να ορίσει νέο κωδικό πρόσβασης σε κάθε
μαθητικό λογαριασμό εφόσον αυτό ζητηθεί από τον κηδεμόνα του μαθητή.

6. Ενημέρωση μαθητών και γονέων
Παρακαλούνται τα σχολεία να ενημερώσουν τους κηδεμόνες μέσω της εφαρμογής mySchool, μέσω
των σχολικών ιστοτόπων και με κάθε άλλο πρόσφορο τρόπο για το περιεχόμενο της παρούσας εγκυκλίου.



H ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΣΟΦΙΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ

ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΛΟΙΜΩΔΗ ΝΟΣΗΜΑΤΑ
 
Τηλ. 2105212000 www.eody.gov.gr
 
Οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι
στο πλαίσιο της Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την πρόληψη της διασποράς του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2 στις σχολικές μονάδες και την κοινότητα
 
11 Μαρτίου 2020
 
 Αποφυγή των συναθροίσεων και του συγχρωτισμού οπουδήποτε (π.χ. καφετέριες, κινηματογράφοι)
 Αποφυγή ομαδικών εξωσχολικών δραστηριοτήτων
 Αποθάρρυνση συναντήσεων σε σπίτια φίλων, εστιατόρια ή εμπορικά κέντρα
 Ενθάρρυνση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων εξ αποστάσεως (e-learning)
 Αποφυγή επαφής με άτομα που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες
 Συχνό και καλό πλύσιμο των χεριών με νερό και σαπούνι ή αλκοολούχο διάλυμα
 Κάλυψη του βήχα ή του φτερνίσματος με χαρτομάντιλο και απόρριψη στα απορρίμματα. Αν αυτό δεν είναι διαθέσιμο, με το εσωτερικό του αγκώνα
 Αποφυγή αγγίγματος ματιών, μύτης και στόματος
 Αποφυγή στενής επαφής (χειραψίες, αγκαλιές και φιλιά)
 Αποφυγή επαφής με άτομα που έχουν συμπτώματα λοίμωξης
 Σε περίπτωση εμφάνισης συμπτωμάτων, παραμονή στο σπίτι και επικοινωνία με ιατρό ή με τον ΕΟΔΥ.
Βιβλιογραφία
Centers for Disease Control and Prevention. Coronavirus Disease 2019 (COVID-19). Interim Guidance for Administrators of US Institutions of Higher Education
https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/community/guidance-ihe-response.html
ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ

 

 

 

 

 

   Στο πλαίσιο της δράσης "Lets Do it Greece" και του Β' κύκλου του Προγράμματος "Νοιάζομαι, Δρω και Κινητοποιώ 2018-2019" οι μαθητές του σχολείου μας, υλοποίησαν μια περιβαλλοντική δράση, σε συνεργασία με τον Πρόεδρο του Δημοτικού διαμερίσματος Μασάρων κ. Σπύρο Καλούδη και των υπαλλήλων του Δήμου Ροδίων κ. Ιάκωβου Ξίπα, κ. Θεοδόση Παπαγεωργίου και κ. Συμεών Ξίπα.

   Αρχικά, επισκέφτηκαν την περιοχή που οδηγεί στην "Παραλία Μασάρων" κι αφού την καθάρισαν από τα απορρίμματα, φύτεψαν πεύκα. Τα δέντρα, μας εξασφάλισε το Περιφερειακό Φυτώριο Νοτίου Αιγαίου.

   Κάθε μαθητής υιοθέτησε ένα δεντράκι και δεσμεύτηκε να το ποτίζει, κατά τη θερινή περίοδο.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

   Οι στόχοι της δράσης ήταν: 

 
  • να κατανοήσουν οι μαθητές τη σχέση και την αλληλεπίδραση του ανθρώπου με το φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον,
  • ν' αντιληφθούν τη φύση μέσα από όλες τις αισθήσεις τους, 
  • ν΄αξιοποιήσουν τη σημειολογία της φύσης,
  • ν' ασκηθούν στην ομαδική εργασία,
  • ν' αναπτύξουν πνεύμα συνεργασίας και υπευθυνότητας, 
  • να σέβονται και να προστατεύουν κάθε μορφή ζωής, 
  • να συμμετέχουν ενεργά ως υπεύθυνοι πολίτες στη βελτίωση της ποιότητας ζωής. 

 
 

    Έπειτα, ο δασολόγος κ. Κώστας Παπαδόπουλος, πραγματοποίησε μια ομιλία στο θέατρο του σχολείου μας, με θέμα το δάσος, τις περιβαλλοντικές, κοινωνικές, πολιτιστικές και παραγωγικές λειτουργίες του, τους κινδύνους που ελλοχεύουν από τις ανθρώπινες παρεμβάσεις (πυρκαγιές, υπερυλοτόμηση, καταπατήσεις) αλλά και την αειφόρο διαχείριση του φυσικού περιβάλλοντος. Στο τέλος, προβλήθηκε η ταινία "Το δέντρο που έδινε", η οποία βασίζεται στο ομώνυμο βιβλίο του Σελ Σιλβερστάιν.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Το Διεθνές Κέντρο Συγγραφέων και Μεταφραστών Ρόδου και ο Δ.Ο.Π.Α.Ρ. για 8η συνεχόμενη χρονιά διοργάνωσαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Βιβλιοπεριπέτειες". Σκοπός αυτής της δράσης είναι η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας, ώστε οι μαθητές και οι μαθήτριες να επιλέγουν την ανάγνωση βιβλίων με τη βούλησή τους. Αυτό επιδιώκεται μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα.

     Φέτος, οι μαθητές της Β΄ τάξης διάβασαν το βιβλίο "Χαριστική Βιβλιοθήκη" του Αντώνη Παπαθεοδούλου και του Δικαίου Χατζηπλή, σε εικονογράφηση Μυρτώς Δεληβοριά. Έπειτα δημιούργησαν τις δικές τους αφίσες, με βάση τους ήρωες και την πλοκή του λογοτεχνικού κειμένου. 

    Τα παιδιά της Γ΄ και της Στ΄ διάβασαν το λογοτεχνικό έργο της Τίτσας Πιπίνου "Ο Ιππότης με το τριαντάφυλλο" κι έπειτα κλήθηκαν να γίνουν κι εκείνα "μικροί δημιουργοί". Συγκεκριμένα, οι μαθητές της Γ΄ θα έπρεπε να γράψουν μια δική τους ιστορία, που να διαδραματίζεται στη Ρόδο της εποχής των Ιπποτών, όπου ένα μαντήλι ή ένα άλογο ή ένα περιστέρι ή μια ασπίδα θα διευκολύνει ή θα δυσκολεύει τον ήρωα που θα δημιουργούσαν. Κάτι παρόμοιο ζητήθηκε και από τα παιδιά της Στ΄,  τα οποία είχαν ως "μαγικό" αντικείμενο που θα εμπόδιζε ή θα βοηθούσε τη δράση του πρωταγωνιστή τους, έναν μανδύα ή μια ζώνη ή ένα κλειδί ή ένα μενταγιόν. 

    Οι μαθητές εργάστηκαν με μεράκι, κέφι κι ενθουσιασμό. Διακρίθηκαν οι μαθήτριες: Σωτηράκη Ιωάννα (Γ΄ τάξη) και Παναγιώτου Γεωργία (Στ΄). Η βράβευση πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 29/3/2019 στην αίθουσα "Ροδίνι". Εκεί παρευρέθηκαν οι συγγραφείς και οι εικονογράφοι των λογοτεχνικών έργων που μελετήθηκαν από τα παιδιά. Η Τίτσα Πιπίνου υπέγραψε το έργο της, αφιερώνοντάς το σε όλους τους μαθητές του σχολείου μας! Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά!  

 

  

 

  

 

  

     Οι μαθητές της Στ΄ τάξης με την καθοδήγηση της δασκάλας τους, κας Μαρίας Πονίρη, παρουσίασαν ένα θεατρικό δρώμενο, ποιήματα κι έκαναν μια σύντομη αναφορά στο χρονικό πλαίσιο της διπλής γιορτής, της 25ης Μαρτίου. Αφενός παρέθεσαν ιστορικά στοιχεία για τον εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα των Ελλήνων εναντίον των Οθωμανών, αλλά κι αφετέρου δεν παρέλειψαν ν' αναφερθούν στον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. 

  

  

  

 

 

      Οι νεαροί μαθητές των Α΄ και Β΄ τάξεων, ανέλαβαν να πραγματοποιήσουν την Τοπική Γιορτή που αφορά στην Ενσωμάτωση της Δωδεκανήσου με την Ελλάδα, στις 7 Μαρτίου του 1948. Τα παιδιά μ' ενθουσιασμό και κέφι, παρουσίασαν ένα σύντομο χρονικό αφιέρωμα στην ιστορία της Δωδεκανήσου, ενώ στη συνέχεια διάβασαν ποιήματα. Ακολούθως, χόρεψαν: "Ίσσο Καλύμνου", τον "Μηχανικό της Καλύμνου" και "Συρτό".  Τα τραγούδια: "Αιώνες περιμέναμε" και "7 του Μάρτη" πλαισίωσαν την εκδήλωση. 

 

 

 

 

 

   Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο. Η ημέρα αυτή ήταν αφορμή για παραγωγικές συζητήσεις κι ανταλλαγή απόψεων, σκέψεων και ιδεών σχετικά με το φαινόμενο. Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, οργάνωσαν δράσεις που περιελάμβαναν ομιλίες, παρουσιάσεις και προβολές βίντεο στην αίθουσα θεάτρου, όπου όλοι οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να πληροφορηθούν σχετικά με το θέμα. Επιπλέον, δόθηκαν οδηγίες σε παιδιά θύματα ή μάρτυρες βίαιων επεισοδίων, με βάσει το μη κερδοσκοπικό σωματείο  ο "Μέντορας για την Παιδική Προστασία και Ευημερία"!

  

   Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, εκδίδει από τον Σεπτέμβρη του 2004 το περιοδικό "Ο μικρός Ευκλείδης". Στο πλαίσιο της λειτουργίας αυτού του περιοδικού, το οποίο προσπαθεί να καλλιεργήσει την ευρηματικότητα των νεαρών μαθητών στο πλαίσιο του γνωστικού αντικειμένου των μαθηματικών, διοργανώθηκε για 13η χρονιά ο διαγωνισμός "Παιχνίδι και Μαθηματικά". Οι μαθητές της Στ΄ τάξης του σχολείου μας, συμμετείχαν σ' αυτόν, μ' ενθουσιασμό και χαρά!

 

   

   Για δεύτερη συνεχή σχολική χρονιά, οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Μασάρων, συμμετέχουν στο Πρόγραμμα "Νοιάζομαι και Δρω", με την καθοδήγηση και την υποστήριξη των δασκάλων τους: Λίμμερ Ελβίρας (Α΄ τάξη), Κώτσου Σοφίας (Β΄ τάξη) και Μυλωνά Αλέξανδρου (Ε1 Τμήμα). Αυτή τη φορά, επελέγη να υλοποιηθεί ένα διαθεματικό πρόγραμμα περιβαλλοντικού χαρακτήρα, με σκοπό τη βελτίωση και τον εξωραϊσμό της περιοχής, με κεντρικό άξονα την αειφορική ανάπτυξη και την καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης. Ταυτόχρονα, επιχειρείται η εμπλοκή των Τοπικών Φορέων και των κατοίκων των Μασάρων, οι οποίοι με την αρωγή τους, θα υποστηρίξουν την προσπάθεια του σχολείου μας. 

    Μέχρι τώρα, τα παιδιά μας έχουν δημιουργήσει κάδους ανακύκλωσης, όπου όλη η σχολική κοινότητα (δάσκαλοι, καθηγητές, μαθητές, κυλικείο), συμμετέχουν ενεργά. Κύριο μέλημά μας, είναι φυσικά η μείωση της κατανάλωσης, μέσα από την καλλιέργεια της συνήθειας της επαναχρησιμοποίησης. Αυτό επιδιώκεται να πραγματοποιηθεί μέσα κυρίως από δημιουργικές δραστηριότητες, π.χ. οι μαθητές έχουν δημιουργήσει τον χάρτη της Ελλάδας από πλαστικά καπάκια, αλλά και τον "Έλμερ τον παρδαλό ελέφαντα", υλοποιώντας μια διαθεματική δραστηριότητα φιλαναγνωσίας.

   Επιπλέον, καθάρισαν την παραλία "Μασάρων", ώστε να ευαισθητοποιηθούν απέναντι στο φυσικό περιβάλλον, τη διαχείριση απορριμμάτων και τη θαλάσσια ρύπανση. 

   Στο πλαίσιο της καλλιέργειας της έννοιας της επαναχρησιμοποίησης, Το Ίδρυμα Λαμπράκη, έστειλε στους μαθητές μας, ένα επαναχρησιμοποιούμενο δοχείο, ώστε να μειώσουν τη χρήση του πλαστικού. Τα παιδιά υποδέχτηκαν μ' ενθουσιασμό τα νέα παγουράκια τους κι έφτιαξαν από τα πλαστικά μπουκάλια νερού που είχαν, ένα ομαδικό παιχνίδι. Τα μετέτρεψαν σε κορύνες του μπόουλινγκ, σημειώνοντας πάνω σε αυτές αριθμούς, με σκοπό ν' αθροίζουν τους πόντους που συγκεντρώνουν. Μια χάρτινη μπάλα συμπλήρωσε το παιχνίδι τους. 

 

Α΄ τάξη

Β΄ τάξη

Ε1 Τμήμα

 

Το παιχνίδι: 

 

   Στη συνέχεια, προβλήθηκε μια παρουσίαση, που εξηγούσε τη σημασία της μείωσης του πλαστικού στην καθημερινότητά μας. Οι μαθητές μας, την παρακολούθησαν με αμείωτο ενδιαφέρον:

 
 

"Τα Χριστούγεννα κάποτε και σήμερα"

   Την Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου, οι μαθητές των τάξεων: Α΄, Β΄ και Γ΄, παρουσίασαν το θεατρικό δρώμενο "Τα Χριστούγεννα κάποτε και σήμερα", το σενάριο του οποίου επιμελήθηκε η εκπαιδευτικός, Κώτσου Σοφία (Β΄ τάξη). Τα κοστούμια κατασκευάστηκαν από τις δασκάλες: Λίμμερ Ελβίρα (Α΄ τάξη), Ροδούλα Δημητρούλη (Γ΄ τάξη) και Βησσαροπούλου Μαρία (Τμήμα Ένταξης), με τη χρήση χαρτονιού και ανακυκλώσιμων υλικών.

   Η πλοκή εκτυλισσόταν αρχικά στη Βηθλεέμ, όπου αναπαρίστατο η Γέννηση του Θεανθρώπου και ακουγόταν το Απολυτίκιο των Χριστουγέννων.

Ακολούθως, με την αφήγηση δύο κοριτσιών που βοηθούσαν με τη διήγησή τους την εξέλιξη της πλοκής, οι θεατές, παρακολούθησαν μια σκηνή από τη σύγχρονη εποχή. Εκεί, ο Άγιος Βασίλης εμφανίστηκε ανταγωνιστικός, αρνούμενος να παραδώσει τα δώρα των εορτών στα παιδιά, καθώς θεωρούσε πως κανείς δεν τον αγαπά, αφού οι υπόλοιποι πρωταγωνιστές των Άγιων Ημερών (ο Μολυβένιος Στρατιώτης, ο Καρυοθραύστης, το κοριτσάκι με τα σπίρτα, η Φρικαντέλα, τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες, το Χριστουγεννιάτικο δέντρο, τα ξωτικά, τα παιδιά που ψάλλουν τα κάλαντα και τ' αστέρια), του "κλέβουν" τη δόξα! Ευτυχώς, στο τέλος της βραδιάς, συνειδητοποίησε ότι μόνο από τη συνεργασία όλων, προκύπτει μια ολοκληρωμένη κι ευλογημένη εορταστική ατμόσφαιρα.

  

 

  

 

  

Οι μαθητές μας, στις 13 Δεκεμβρίου, επισκέφθηκαν το κινηματοθέατρο "Μετροπόλ", όπου παρακολούθησαν την ταινία "Boss Baby" ("Αφεντικό από κούνια"). Η εκδήλωση διοργανώθηκε από την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και τη λέσχη Lions κι είχε φιλανθρωπικό χαρακτήρα. Τα παιδιά, αντί εισιτηρίου, παρέδωσαν τρόφιμα για το κοινωνικό παντοπωλείο του Δήμου Ροδίων. 

  Στις 8 και 9 Δεκεμβρίου, πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα επιστημονική συνάντηση για τον εθελοντισμό, όπου παρουσιάστηκαν τα διαθεματικά προγράμματα που υλοποιήθηκαν στις σχολικές μονάδες της χώρας μας, κατά το σχολικό έτος 2017-2018. 

 Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, Κώτσου Σοφία, Λίμμερ Ελβίρα και Μυλωνάς Αλέξανδρος, επισκέφθηκαν την πρωτεύουσα και συγκεκριμένα το ξενοδοχείο "Τιτάνια", όπου έγινε η εκδήλωση, παρουσιάζοντας τη δράση "ΚυκλοΔρώ". "ΚυκλοΔρώ" σημαίνει ευαισθητοποιούμαι κι ακολουθώ πιστά τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, συμβουλεύω τους συμπολίτες μου πεζούς κι οδηγούς, ώστε να σέβονται κι εκείνοι τους κανόνες, χρησιμοποιοώντας με ασφάλεια το οδικό δίκτυο, μειώνοντας την πιθανότητα εμφάνισης τροχαίων ατυχημάτων. Αξίζει ν' αναφερθεί, ότι οι νεαροί μαθητές, κινούμενοι προς την υλοποίηση αυτού του στόχου, την περσινή σχολική χρονιά (2017-2018), έφτιαξαν διαβάσεις σε τρία κεντρικά σημεία των Μασάρων, μοίρασαν φυλλάδια με τον "Δεκάλογο του καλού πεζού και οδηγού", ενώ στη συνέχεια επισκέφθηκαν το Δημαρχιακό Μέγαρο, όπου παρουσίασαν τις δραστηριότητες που έκαναν, στον Δήμαρχο. Το τρέχον σχολικό έτος (2018-2019) θα τοποθετηθεί ταμπέλα, που θα υποδεικνύει την τοποθεσία του σχολείου στο χωριό, ως τελευταίος στόχος της δράσης. 

  

 

   Οι μαθητές του σχολείου μας, είχαν την ευκαιρία ν' ακούσουν κάλαντα και Χριστουγεννιάτικα άσματα, από τη φιλαρμονική του στρατού. Η δράση υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας κ. Καλούδη Σπύρο, ο οποίος κάλεσε εκπαιδευτικούς και μαθητές στην πλατεία του χωριού, στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων που έχει διοργανώσει για τις φετινές γιορτές. Τα παιδιά, είχαν τη δυνατότητα ν' απευθύνουν ερωτήσεις στους μουσικούς του στρατού για τα μουσικά όργανα που διέθεταν. Στο τέλος της εκδήλωσης, προσφέρθηκαν κεράσματα και τσάι. 

 

 

  

Υποκατηγορίες